مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-14بين الملل

هفتانه کتاب- 140| ورود به فلسطین برای نابودی مسجدالاقصی


رمان چشم هایم در اورشلیم که به قلم مریم مقانی نوشته شده، با یک قرار ملاقات در آوریل 2035 در پاریس آغاز می شود، این قرار بین سفیر اسراییل در فرانسه با تاجر یهودی سرشناسی به نام آدریل عوادیا اتفاق می افتد.

-  موشه شالو قصد دارد تاجر یهودی را در جریان نقشه نابودی مسجدالاقصی به وسیله ماهواره نظامی در جشن سال نو یهودیان قرار دهد، سفیر نمی داند آدریل عوادیا، همان بنجامین راحیل افسانه ای و فرمانده بخش سایبری جنبش آزادی بخش قدس است.

  مردی که 20سال است از سوی مهم ترین سرویس های امنیتی جهان تحت تعقیب قرار دارد و آن ها را به ستوه آورده، او شخصاً برای نابودی این عملیات وارد فلسطین می شود.

اما دستور فرمانده مقر اطلاعات و عملیات برای همراه کردن سارا اسلاتر، مأمور سابق سازمان جاسوسی ایالات شرقی آمریکا با او، بنجامین راحیل را با چالش جدی روبه رو می کند، قبول این دستور برای بنجامین سخت است؛ چرا که رابطه عاطفی قدیمی و عمیقی بین او و سارا وجود دارد و بنجامین نمی خواهد سارا را به خطر بیندازد.

در بخشی از این رمان می خوانیم: رکسانا بعد از وقفه ای که بر اثر احساسات حضار پیش آمده بود، گفت: امشب می خوام ترانه وسوسه نیرنگ رو بخونم؛ اونم فقط به افتخار دوست عزیزم ادریل عُوادیا.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتانه کتاب- 140| ورود به فلسطین برای نابودی مسجدالاقصی

هفتانه کتاب- 140| ورود به فلسطین برای نابودی مسجدالاقصی